fbpx

Jak budować markę pracodawcy poprzez zarządzanie inicjatywami na rzecz pracowników z sercem i z sensem?

Weź udział w 9. edycji forum Employer Brandingu  i dowiedz się, na jakie działania postawić w 2020 roku, by zadbać o swoich pracowników nie tylko w czasie pandemii!

JAK JEST:
  • Jesteś przekonana/ny, że  budowanie silnej marki pracodawcy powinno opierać się na wartościach i dbaniu o pracowników, ale nie wiesz od czego zacząć, żeby Twoje działania naprawdę miały sens i osiągnęły pożądany efekt?
  • Chcesz tworzyć kulturę organizacji opartą o uniwersalne wartości, ale nie wiesz jakie działania wdrożyć i w jakiej kolejności?
  • Brakuje Ci pozytywnych przykładów i realnych case study, które mogłabyś/mógłbyś wykorzystać jako argumenty w rozmowach z zarządem?
  • Potrzebujesz wsparcia praktyków, którzy już przeszli tę drogę i podzielą się z Tobą poradami i doświadczeniami?
DOBRZE TRAFIŁEŚ!
NAJLEPSZE WSPARCIE ZNAJDZIESZ NA 9. forum Employer Brandingu, które tym razem odbędzie się w formule online!
OTO CO NA CIEBIE CZEKA:
  • 60-70 uczestników reprezentujących pracodawców, czyli HR-owcy różnych branż;
  • 8 prelegentów-praktyków (właściciele firm, dyrektorzy zarządzający, menedżerowie HR);
  • Interaktywna formuła – w trakcie wszystkich prelekcji zapewniamy możliwość stałej interakcji na czacie oraz w części prowadzonej w formule warsztatowej – rozmowy wideo w osobnych chat-roomach;
  • Networking z uczestnikami i prelegentami – poznasz praktyków, którzy projektowali i wdrażali działania w swoich firmach i dzielą się swoim doświadczeniem;
  • Praktyczna gra strategiczna z zakresu employer brandingu – wypracujesz rozwiązanie dla swojej organizacji;
  • Sprawdzone dobre praktyki – przykłady z polskich firm z różnych sektorów (bankowość, produkcja, IT) i różnej wielkości –  realne problemy, rozwiązania i omówienie przeszkód, jakie mogą pojawić się na drodze;
  • Konkursy – do wygrania książki z autografami prelegentów oraz vouchery na produkty i usługi od sponsorów i partnerów.

DOWIESZ SIĘ: 

Jak opracowano politykę antymobbingową w BGK?

Jak przekonać zarząd do działań employer brandingowych wykorzystując symulację szkoleniową? 

Jak zarządzać stresem i zapobiegać wypaleniu zawodowemu pracowników?

Jak zadbano o transparentną komunikację w firmie J-labs? 

Jak kampania „PotrzebujeMY Ciebie” Polskiej Grupy Farmaceutycznej wpłynęła na markę i wizerunek pracodawcy? 

Jak menedżer wspiera swoich podwładnych w NCAB?

Jak tożsamość firmy FAKRO wpływa na jej wizerunek? 

Employer branding z sensem i sercem

17 czerwca 2020 online

9. forum Employer Branding 

09.30 – 09.45 
powitanie

 

Julita Dąbrowska / Kalitero przedstawi program 9. forum Employer Brandingu

09.45 – 10.30 
symulacja szkoleniowa 

 

Julita Dąbrowska / Kalitero oraz Marcin Łączyński / IntelliGames  poprowadzą symulację szkoleniową online na temat „Jak przekonać zarząd do employer brandingu?” wśród uczestników Forum

 

10.30 – 11.00
case study

 

Sebastian Karpiński / Talent IN: Jak obniżyć wynagrodzenie pracownikowi i zachować dobrą markę pracodawcy?

11.00 – 11.15
przerwa (na kawę) 

 

czas na networking przy kawie 

 

11.15 – 11.30
podsumowanie gry edukacyjnej

 

Julita Dąbrowska / Kalitero oraz Marcin Łączyński / IntelliGames zaprezentują i omówią wyniki gry edukacyjnej, wyłonią zwycięzców 

 

11.30 – 12.10
case study

 

Katarzyna Razik: Praktyczne case study z zaprojektowania, wdrożenia i obsługi procedury antymobbingowej w BGK, jednej z największej z instytucji finansowej w Polsce.

 

12.10 – 12.50
case study

 

Anna Korczyk, Beata Martuś-Kołbon, Joanna Rumin / FAKRO: Budowanie ducha zespołu – czyli w jaki sposób tożsamość wpływa na wizerunek firmy

 

12.50 – 13.30
case study

 

Katarzyna Bucka / J-Labs: Transparentna komunikacja w firmie IT. Case study.

 

13.30 – 13.45
przerwa

 

13.45 – 14.25 
case study

 

Joanna Walczak / Polska Grupa Farmaceutyczna: Kampania „PotrzebujeMY Ciebie” Polskiej Grupy Farmaceutycznej jako case study działania firmy zapewniającej dostawy leków do aptek w dobie pandemii

 

14.25 – 15.05 
case study

 

Alina Gwoździewicz / CorporateWellness Club: Stress Management – Case study wdrożenia programów redukcji stresu i ich wpływ na markę pracodawcy. Przykłady udanych wdrożeń programów nakierowanych na redukcję stresu i zapobieganie wypaleniu zawodowemu w firmach z Polski i z zagranicy.

 

15.05 – 15.45
case study

 

Michał Kopcewicz / NCAB Group: Jak dbanie o siebie wpływa na możliwość wsparcia zespołu i świadomość jego potrzeb oraz biznes – historia osobista

 

15.45 – 16.15 
debata 

 

Julita Dąbrowska / KALITERO: 4 wymiary poczucia sensu w employer brandingu – prezentacja przykładów i dyskusja w gronie zaproszonych ekspertów: Anny Pfejfer-Buczek, Dyrektora Zarządzającego Transition Group, Małgorzaty Bieniaszewskiej, Właścicielki MB-Pneumatyka i Dominika Stachiewicza, członka zarządu z Howden Donoria. 

 

16.00 – 16.15 
podsumowanie

 

Julita Dąbrowska / Kalitero – podsumowanie oraz konkurs z nagrodami dla uczestników 

 

Z kim się spotkasz? 

Katarzyna Bucka
Katarzyna Bucka

J-labs

Julita Dąbrowska
Julita Dąbrowska

Ekspert Employer Brandingu, Kalitero

Alina Gwoździewicz
Alina Gwoździewicz

Business Consultant, Corporate Wellness Club

Sebastian Karpiński
Sebastian Karpiński

Prezes Zarządu, Talent IN

Michał Kopcewicz
Michał Kopcewicz

Managing Director, NCAB Group

Anna Korczyk
Anna Korczyk

Specjalista ds. PR, FAKRO

Marcin Łączyński
Marcin Łączyński

CEO, InteliGames

Beata Martuś-Kołbon
Beata Martuś-Kołbon

Zastępca dyr. ds. personalnych, FAKRO

Anna Pfejfer-Buczek
Anna Pfejfer-Buczek

Dyrektor Zarządzający, Transition Group

Katarzyna Razik
Katarzyna Razik

Trener, etyk

Joanna Rumin
Joanna Rumin

Specjalista ds. PR, FAKRO

Joanna Walczak
Joanna Walczak

Dyrektor HR, Prokurent Polskiej Grupy Farmaceutycznej S.A.

Małgorzata Bieniaszewska
Małgorzata Bieniaszewska

Właściciel, MB-Pneumatyka

Dominik Stachiewicz
Dominik Stachiewicz

Członek zarządu, Howden Donoria

Prelegentami w poprzednich edycjach Forum Employer Brandingu byli przedstawiciele następujących firm: 10Clouds, ABC Data, Ambra, AON Hewitt, Boldare, Capgemini,  Carlsberg, BD Schenker, De Lage Landen, DHL, ET Logistik, Fiege, FOB, Future Processing, Grupa Żywiec, Intive, Jeronimo Martins, K2, Kongsberg Automotive, Levi Strauss, Małkowski-Martech SA, Marco Gliwice, MJCC, Nest Bank, Poczta Polska, Polska Press, Provident Polska, Kancelaria Raczkowski Paruch, Randstad, Sabre, SAS Institute, Schneider Electric SSL, Skanska, SoftwareMill, StepStone, STX Next, Kancelaria TGC, Velvet CARE, Willis Towers Watson Polska i inni. 

Pani Julito, w imieniu całego zespołu serdecznie dziękuję za zaproszenie i możliwość uczestniczenia we wczorajszym spotkaniu.

Anna Lech

Kierownik Działu Rekrutacji i Badań Kompetencyjnych, Poczta Polska SA

Dziękuję za dzisiejsze, wyśmienite merytorycznie 7. Forum Employer Branding

Dorota Sędek

Interim HR Manager

Bardzo dziękuję za dzień pełen inspiracji za doskonałą organizację i ciekawych ludzi, których dzięki Tobie poznaję. Bardzo sobie cenię Twoje spotkania i jestem dumna, że mogę być na nich prelegentem.

Izabella Mikołajczyk

Dyrektor HR, K2

Bardzo dziękuję za możliwość uczestnictwa w spotkaniu i za książkę, z którą zapoznam się z przyjemnością.

Bogumiła Gelbach

International Human Resources Manager, SNA Europe – Poland Sp. z o.o.

Partnerzy 

markapracodawcypl
markapracodawcypl