fbpx

Julita Dąbrowska

Marketer, strateg. Pomaga firmom  budować ich marki produktów (consumer branding), marki firm (corporate branding) oraz marki pracodawcy (employer branding). Ma ponad 25-letnie doświadczenie w zarządzaniu strategicznym, marketingu, Public Relations, employer brandingu, komunikacji wewnętrznej. Zdobyła je pracując w uznanych koncernach takich jak: Unilever, Schwarzkopf (obecnie Henkel), Coca-Cola, Seagram, jak i w pracy na własny rachunek. Opracowywała i wdrażała strategie i plany komunikacji na rzecz ponad 50 firm i marek handlowych m.in. z sektora dóbr szybko zbywalnych, finansów, telekomunikacji, produktów dla dzieci. 
Autorka książek: „Employer branding. Marka pracodawcy w praktyce” z 2014 roku oraz „Praktyka employer brandingu. Rozmowy z menedżerami” z 2016 roku. W 2018 roku opublikowała e-book „Jak opracować propozycję EVP, by wyróżnić pracodawcę”. Obecnie pracuje nad pracą doktorską i skupia się na poznaniu wybranych pracodawców w Polsce, wykorzystując ilościowe i jakościowe metody badawcze. Prowadzi bloga, organizuje webinary ponieważ lubi dzielić się swoją wiedzą. Inicjatorka i organizatorka corocznego Forum Employer Brandingu. 

Marta Smyrska

Konsultantka PR i content marketingu. Pomaga firmom i ludziom w opowiadaniu ich historii. Pracuje w branży PR od 2000 roku. Prowadziła działania PR dla takich klientów jak: Carrefour Polska,  Centrum Onkologii, Wawel SA. Specjalizuje się w komunikacji instytucjonalnej oraz w content marketingu. Nominowana do nagrody PRotonów i Businesswoman Roku, wygrała konkurs literacki, organizowany przez agencję Ciszewski PR i PRoto pt. „Jak ograć słowem trudny temat”. Pomysłodawczyni i współautorka poradników, takich jak Informator rodzinny dla Miasta St. Warszawa, oraz redaktor prowadząca magazynów korporacyjnych, w tym Idea Lab by CBRE, czy Kod Eksperta dla GS1. Publikowała artykuły w „Rzeczpospolitej”, „Gazecie Wyborczej” „Nowym Marketingu” oraz tygodniku „Polityka”. Absolwentka Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz studium public relations Szkoły Głównej Handlowej.

Autorka dwóch cenionych ebooków „Konto pracujące na Linkedin” oraz „Social selling na Linkedin”

Prowadzi bloga o komunikacji B2B na stronie www.contelia.com

Gabriela Plencler-Borecka

Z firmą Capgemini związana już prawie 6 lat, w trakcie których realizowała wiele projektów zarówno regionalnych, jak i ogólnopolskich bezpośrednio związanych z budowaniem, a także wdrażaniem przyjętych strategii employer brandingowych ukierunkowanych do różnorodnych grup docelowych np. studentów, absolwentów, profesjonalistów z branży IT, językowców. Działania te nagradzane były wielokrotnie w konkursach branżowych m.in. ABSL Diamonds, EB Excellence, EB Kreator, EB stars. Obecnie koordynuje projekty z obszaru digital marketingu, wprowadzając na rynek kandydatów do pracy pierwszą aplikację z wykorzystaniem rozszerzonej rzeczywistości. Z wykształcenia psycholog społeczny, trener, absolwentka studiów podyplomowych Employer Branding na AGH w Krakowie. W pracy ceni sobie najbardziej zaufanie i współpracę w zespołach projektowych, które stanowią prawdziwe źródło inspiracji do kolejnych działań podejmowanych zarówno zawodowo, jak i prywatnie. Na co dzień uwielbia spędzać aktywnie czas z rodziną i przyjaciółmi, a także zanurzyć się w lekturze z zagadką lub przygodą w tle.

Magdalena Brzus

Praktyk zarządzania kapitałem ludzkim, kieruje Wydziałem Rozwoju i Employer Brandingu w Nest Banku. Zawodowo zajmuje się budowaniem marki pracodawcy, rozwojem pracowników i kreowaniem idealnego miejsca pracy. Nauczyciel akademicki i doktorantka w Społecznej Akademii Nauk. Jest entuzjastką metodyki Agile, wierzy, że HRy mogą pracować zwinnie. Uwielbia dzielić się wiedzą i doświadczeniem, także w ramach wydarzeń branżowych.

Magdalena Plasun

Lead Link kręgu Recruitment Marketing w Boldare – firmie zajmującej się projektowaniem i rozwojem produktów cyfrowych dla klientów z całego świata. Boldare to turkusowa organizacja, która jako jedna z nielicznych firm w Polsce zdecydowała się na wdrożenie holakratycznego systemu zarządzania.  

Tomasz Szymański

Z wykształcenia i zamiłowania programista, 10 lat temu założył z przyjaciółmi firmę SoftwareMill, gdzie od początku pełni rolę Prezesa Zarządu. Partner w modelu FRIS®, od małego skupiony na ludziach i relacjach nie mógł inaczej podejść do stworzenia miejsca do pracy jakim jest SoftwareMill. Powstała unikalna organizacja, która od samego początku nie ukrywa, że jej zadaniem jest stworzyć taką przestrzeń w której programiści (i nie tylko!) będą się świetnie czuć.
Tomasz stworzył firmę, która od pierwszego dnia swojej działalności była w pełni zdalna (bez żadnego biura) oraz od 2013 roku, zanim jeszcze powstał termin „organizacji turkusowych”, działa na zasadzie pełnej transparentności, demokracji i zaufania.