10. forum Employer Branding
27.10.2021 | online
Poznaj ukrytych mistrzów Employer Brandingu!
- Pracodawców z wyboru, których warto poznać i dowiedzieć się jak budują relacje ze swoimi pracownikami.
- Dlaczego pracownicy lubią i chcą pracować w tych firmach, na razie mało znanych.
Poznaj ukrytych mistrzów EB!
To pracodawcy z wyboru, odpowiedzialni i atrakcyjni, cenieni przez pracownikow i klientów.
10. forum Employer Brandingu
środa 27.10.2021 – online
10:00
Powitanie
Julita Dąbrowska, organizatorka corocznego Forum Employer Brandingu
10:10
Prezentacja raportu z badań
Julita Dąbrowska i Marcin Łączyński przedstawią wyniki swoich badań przeprowadzonych wśród pracodawców w Polsce „Jak benefity pracownicze wpływają na zaangażowanie i satysfakcję pracowników”
10:50
Prelekcja
Beata Panek, Orbico – „Komunikacja wewnętrzna – spam czy news?”
11:30
Prelekcja
Joanna Tkacz, GrEcO – „Jak dbać o profil pracodawcy w serwisach społecznościowych?”
12:10
Prelekcja
Anna Osip, Kacper Kwiatkowski, Grupa Wolff – „My nie malujemy trawy na zielono”
12:50
Prelekcja
Anna Parzyszek, PKP Energetyka – „MOCnyStart w przyszłość z PKP Energetyka. Jak zbudować spójny ze strategią i wartościami firmy program stażowy.”
13:30
Prelekcja
Maciej Pakulski, GL Pharma opowie o tym „Jak GL Pharma przeszła pandemię obronną ręką?”
14:10
Debata
Debata z udziałem wszystkich prelegentów „Jak budować markę pracodawcy od wewnątrz?”
PRELEGENCI
Julita Dąbrowska
Autorka książek: „Employer branding. Marka pracodawcy w praktyce” oraz „Praktyka employer brandingu. Rozmowy z menedżerami” oraz dwóch kursów online na temat employer brandingu. Autorka nowego modelu marki pracodawcy (2019) oraz współautorka kwestionariusza do badań ilościowych badającego wpływ kultury organizacji na markę pracodawcy. Inicjatorka i organizatorka corocznego Forum Employer Brandingu. Konsultantka i trenerka biznesu. Więcej LINK.
Kacper Kwiatkowski
Marcin Łączyński
Partner Zarządzajacy w InteliGames, socjolog-statystyk, wykładowca akademicki UW. Autor książek „Metody badania wizerunku w mediach” oraz „Gry strategiczne”. Od 2013 roku wraz z Julitą Dąbrowską prowadzi badania opinii pracowników i badania wizerunku firm. Współautor kwestionariusza badania ilościowego wpływu kultury organizacji na markę pracodawcy.
Anna Osip
HR Manager z kilkunastoletnim doświadczeniem w prowadzeniu projektów miękkiego HR, w szczególności w towarzyszeniu w pełnym cyku życia pracowników od rekrutacji po offboarding, z dbałością o spójność między Employer Brandingiem a Candidate i Employee Experience. Uczestniczyła w tworzeniu i wdrażaniu standardów związanych ze ścieżkami rozwoju pracowników, wartościowaniem stanowisk pracy, budowaniem systemów premiowych i motywacyjnych. Szczególnie bliskie zagadnienia to budowanie kultury organizacyjnej opartej o wartości, standardy etyczne i partnerskie relacje w biznesie. Z początkiem października 2021 HR Manager w Grupie Wolff.
Maciej Pakulski
Mentor i motywator. Od 1996 w branży farmaceutycznej, od 2003 na stanowiskach menadżerskich. Odpowiedzialny za budowanie i zarządzanie zespołami sprzedażowymi. Zapalony kolarz, mors, bywalec festiwali muzycznych i twórca domowych nalewek.
Duży wpływ miał na mnie Monty Python, który pozwolił wiele rzeczy zrozumieć i nabrać dystansu. Prywatnie szczęśliwy mąż i ojciec dwójki dorosłych dzieci.
Beata Panek
Polonistka, miłośniczka kryminałów i dalekich podróży. Z wykształcenia filolog polski i literaturoznawca. Posiada kilkuletnie doświadczenie jako dziennikarka i PR-owiec. Pierwsze kroki reporterskie stawiała na antenie ogólnopolskiej telewizji. Następnie przeniosła się do Agencji Marketingowej, gdzie realizowała m.in. kampanie CRS-owe dla dużych marek. Później zajmowała się kształtowaniem wizerunku międzynarodowej firmy z branży technologicznej. Aktualnie specjalistka ds. Employer Brandingu i Komunikacji w Orbico Polska (które zatrudnia nieco ponad 1 000 Pracowników).
Anna Parzyszek
Od ponad 4 lat w Grupie Kapitałowej PKP Energetyka, która zatrudnia 4200 pracowników, pracuje jako starszy specjalista, chociaż bardziej czuje się jako ekspert candidate and employee experience. Odpowiada za działania z obszaru budowania wizerunku marki firmy jako pracodawcy, w tym za karierowy profil firmy na Facebooku oraz komunikację wewnętrzną. Przez kilkanaście lat pracowała w obszarze HR, jako ekspert ds. badania i programów budowania zaangażowania pracowników. Prywatnie pasjonuje się sportem samochodowym i tematami zdrowego odżywiania.
Joanna Tkacz
Asystentka Zarządu w GrECo Polska, austriackim brokerze ubezpieczeniowym. Odpowiada za prowadzenie biura Zarządu, ale także za sprawy organizacyjne i personalne, marketing lokalny i komunikację wewnętrzną. W GrECo Poland dba o profil firmowy na LinkedIn i rozwija program Employee Advocacy dla Pracowników. Posiada ponad 20 lat doświadczenia w sekretariatach zarządów spółek z Niemiec i Austrii. Z charakteru i zamiłowania jest wolontariuszką w Muzeum Historii Żydów Polskich „Polin” oraz wielbicielką czytania książek.
Od 7 lat pracuje w GrECo Polska – brokerze ubezpieczeniowym, której spółka matka, GrECo Holding to rodzinna firma z 95-letnią tradycją zarządzania ryzykiem i doradztwa ubezpieczeniowego. W Polsce GrECo jest obecne od 20 lat, zatrudnia 54 osoby, w tym 44 brokerów ubezpieczeniowych. Centrala spółki mieści się w centrum Warszawy.
Prelegentami w poprzednich edycjach Forum Employer Brandingu byli przedstawiciele następujących firm: 10Clouds, ABC Data, Ambra, AON Hewitt, Boldare, Capgemini, Carlsberg, BD Schenker, De Lage Landen, DHL, ET Logistik, FAKRO, Fiege, FOB, Future Processing, Grupa Żywiec, Intive, J-labs, Jeronimo Martins, K2, Kongsberg Automotive, Levi Strauss, Małkowski-Martech SA, Marco Gliwice, MJCC, NCAB Group, Nest Bank, PGF, Poczta Polska, Polska Press, Provident Polska, Kancelaria Raczkowski Paruch, Randstad, Sabre, SAS Institute, Schneider Electric SSL, Skanska, SoftwareMill, StepStone, STX Next, Kancelaria TGC, Transition Group, Velvet CARE, Willis Towers Watson Polska i inni.
Pani Julito, w imieniu całego zespołu serdecznie dziękuję za zaproszenie i możliwość uczestniczenia we wczorajszym spotkaniu.
Bardzo dziękuję za możliwość uczestnictwa w spotkaniu i za książkę, z którą zapoznam się z przyjemnością.
Dziękuję za dzisiejsze, wyśmienite merytorycznie 7. Forum Employer Branding
Polecam! Świetna organizacja i zawsze genialne firmy i mówcy, wartościowe podsumowania!
Bardzo dziękuję za dzień pełen inspiracji za doskonałą organizację i ciekawych ludzi, których dzięki Tobie poznaję. Bardzo sobie cenię Twoje spotkania i jestem dumna, że mogę być na nich prelegentem.
Masz pytania?
Masz pytania, koniecznie napisz do mnie, skorzystaj z formularza.