Jak budować markę pracodawcy poprzez zarządzanie inicjatywami na rzecz pracowników z sercem i z sensem?
Weź udział w 9. edycji forum Employer Brandingu i dowiedz się, na jakie działania postawić w 2020 roku, by zadbać o swoich pracowników nie tylko w czasie pandemii!
-
Jesteś przekonana/ny, że budowanie silnej marki pracodawcy powinno opierać się na wartościach i dbaniu o pracowników, ale nie wiesz od czego zacząć, żeby Twoje działania naprawdę miały sens i osiągnęły pożądany efekt?
-
Chcesz tworzyć kulturę organizacji opartą o uniwersalne wartości, ale nie wiesz jakie działania wdrożyć i w jakiej kolejności?
-
Brakuje Ci pozytywnych przykładów i realnych case study, które mogłabyś/mógłbyś wykorzystać jako argumenty w rozmowach z zarządem?
-
Potrzebujesz wsparcia praktyków, którzy już przeszli tę drogę i podzielą się z Tobą poradami i doświadczeniami?
-
60-70 uczestników reprezentujących pracodawców, czyli HR-owcy różnych branż;
-
8 prelegentów-praktyków (właściciele firm, dyrektorzy zarządzający, menedżerowie HR);
-
Interaktywna formuła – w trakcie wszystkich prelekcji zapewniamy możliwość stałej interakcji na czacie oraz w części prowadzonej w formule warsztatowej – rozmowy wideo w osobnych chat-roomach;
-
Networking z uczestnikami i prelegentami – poznasz praktyków, którzy projektowali i wdrażali działania w swoich firmach i dzielą się swoim doświadczeniem;
-
Praktyczna gra strategiczna z zakresu employer brandingu – wypracujesz rozwiązanie dla swojej organizacji;
-
Sprawdzone dobre praktyki – przykłady z polskich firm z różnych sektorów (bankowość, produkcja, IT) i różnej wielkości – realne problemy, rozwiązania i omówienie przeszkód, jakie mogą pojawić się na drodze;
-
Konkursy – do wygrania książki z autografami prelegentów oraz vouchery na produkty i usługi od sponsorów i partnerów.
DOWIESZ SIĘ:
Jak opracowano politykę antymobbingową w BGK?
Jak przekonać zarząd do działań employer brandingowych wykorzystując symulację szkoleniową?
Jak zarządzać stresem i zapobiegać wypaleniu zawodowemu pracowników?
Jak zadbano o transparentną komunikację w firmie J-labs?
Jak kampania „PotrzebujeMY Ciebie” Polskiej Grupy Farmaceutycznej wpłynęła na markę i wizerunek pracodawcy?
Jak menedżer wspiera swoich podwładnych w NCAB?
Jak tożsamość firmy FAKRO wpływa na jej wizerunek?
Employer branding z sensem i sercem
17 czerwca 2020 online
9. forum Employer Branding
09.30 – 09.45
powitanie
Julita Dąbrowska / Kalitero przedstawi program 9. forum Employer Brandingu
09.45 – 10.30
symulacja szkoleniowa
Julita Dąbrowska / Kalitero oraz Marcin Łączyński / IntelliGames poprowadzą symulację szkoleniową online na temat „Jak przekonać zarząd do employer brandingu?” wśród uczestników Forum
10.30 – 11.00
case study
Sebastian Karpiński / Talent IN: Jak obniżyć wynagrodzenie pracownikowi i zachować dobrą markę pracodawcy?
11.00 – 11.15
przerwa (na kawę)
czas na networking przy kawie
11.15 – 11.30
podsumowanie gry edukacyjnej
Julita Dąbrowska / Kalitero oraz Marcin Łączyński / IntelliGames zaprezentują i omówią wyniki gry edukacyjnej, wyłonią zwycięzców
11.30 – 12.10
case study
Katarzyna Razik: Praktyczne case study z zaprojektowania, wdrożenia i obsługi procedury antymobbingowej w BGK, jednej z największej z instytucji finansowej w Polsce.
12.10 – 12.50
case study
Anna Korczyk, Beata Martuś-Kołbon, Joanna Rumin / FAKRO: Budowanie ducha zespołu – czyli w jaki sposób tożsamość wpływa na wizerunek firmy
12.50 – 13.30
case study
Katarzyna Bucka / J-Labs: Transparentna komunikacja w firmie IT. Case study.
13.30 – 13.45
przerwa
13.45 – 14.25
case study
Joanna Walczak / Polska Grupa Farmaceutyczna: Kampania „PotrzebujeMY Ciebie” Polskiej Grupy Farmaceutycznej jako case study działania firmy zapewniającej dostawy leków do aptek w dobie pandemii
14.25 – 15.05
case study
Alina Gwoździewicz / CorporateWellness Club: Stress Management – Case study wdrożenia programów redukcji stresu i ich wpływ na markę pracodawcy. Przykłady udanych wdrożeń programów nakierowanych na redukcję stresu i zapobieganie wypaleniu zawodowemu w firmach z Polski i z zagranicy.
15.05 – 15.45
case study
Michał Kopcewicz / NCAB Group: Jak dbanie o siebie wpływa na możliwość wsparcia zespołu i świadomość jego potrzeb oraz biznes – historia osobista
15.45 – 16.15
debata
Julita Dąbrowska / KALITERO: 4 wymiary poczucia sensu w employer brandingu – prezentacja przykładów i dyskusja w gronie zaproszonych ekspertów: Anny Pfejfer-Buczek, Dyrektora Zarządzającego Transition Group, Małgorzaty Bieniaszewskiej, Właścicielki MB-Pneumatyka i Dominika Stachiewicza, członka zarządu z Howden Donoria.
16.00 – 16.15
podsumowanie
Julita Dąbrowska / Kalitero – podsumowanie oraz konkurs z nagrodami dla uczestników
Z kim się spotkasz?
Katarzyna Bucka
J-labs
Julita Dąbrowska
Ekspert Employer Brandingu, Kalitero
Alina Gwoździewicz
Business Consultant, Corporate Wellness Club
Sebastian Karpiński
Prezes Zarządu, Talent IN
Michał Kopcewicz
Managing Director, NCAB Group
Anna Korczyk
Specjalista ds. PR, FAKRO
Marcin Łączyński
CEO, InteliGames
Beata Martuś-Kołbon
Zastępca dyr. ds. personalnych, FAKRO
Anna Pfejfer-Buczek
Dyrektor Zarządzający, Transition Group
Katarzyna Razik
Trener, etyk
Joanna Rumin
Specjalista ds. PR, FAKRO
Joanna Walczak
Dyrektor HR, Prokurent Polskiej Grupy Farmaceutycznej S.A.
Małgorzata Bieniaszewska
Właściciel, MB-Pneumatyka
Dominik Stachiewicz
Członek zarządu, Howden Donoria
Prelegentami w poprzednich edycjach Forum Employer Brandingu byli przedstawiciele następujących firm: 10Clouds, ABC Data, Ambra, AON Hewitt, Boldare, Capgemini, Carlsberg, BD Schenker, De Lage Landen, DHL, ET Logistik, Fiege, FOB, Future Processing, Grupa Żywiec, Intive, Jeronimo Martins, K2, Kongsberg Automotive, Levi Strauss, Małkowski-Martech SA, Marco Gliwice, MJCC, Nest Bank, Poczta Polska, Polska Press, Provident Polska, Kancelaria Raczkowski Paruch, Randstad, Sabre, SAS Institute, Schneider Electric SSL, Skanska, SoftwareMill, StepStone, STX Next, Kancelaria TGC, Velvet CARE, Willis Towers Watson Polska i inni.
Pani Julito, w imieniu całego zespołu serdecznie dziękuję za zaproszenie i możliwość uczestniczenia we wczorajszym spotkaniu.
Dziękuję za dzisiejsze, wyśmienite merytorycznie 7. Forum Employer Branding
Bardzo dziękuję za dzień pełen inspiracji za doskonałą organizację i ciekawych ludzi, których dzięki Tobie poznaję. Bardzo sobie cenię Twoje spotkania i jestem dumna, że mogę być na nich prelegentem.
Bardzo dziękuję za możliwość uczestnictwa w spotkaniu i za książkę, z którą zapoznam się z przyjemnością.